VAG та інші автовиробники відкладають повний перехід на електромобілі на 5-10 років

electric car vehicle charger

 

Автовиробники поступово відступають від своїх амбітних планів щодо повної електрифікації своїх лінійок авто, визнаючи, що автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння залишаться на ринку довше, ніж очікувалося. Основними причинами цього є недостатньо розвинена інфраструктура зарядки, висока вартість електромобілів, недостатній попит на них серед споживачів та економічні труднощі. Деякі автовиробники також вважають, що електромобілі ніколи не зможуть повністю замінити автомобілі з ДВЗ.

 

VAG

 

Audi стала черговою компанією, яка змушена коригувати свої раніше проголошені плани. У 2021 році бренд обіцяв повністю перейти на електромобілі до 2033 року, але тепер розглядає можливість збереження автомобілів із ДВС у своїй лінійці на більш тривалий період. У той же час Audi посилює свою увагу до гібридних транспортних засобів, плануючи, щоб усі майбутні автомобілі з ДВС включали опцію PHEV (гібрид, що підключається).

 

Porsche Taycan 2025

 

Porsche, що входить до VW Group, також зробила таку заяву нещодавно. Компанія визнала, що перехід на електромобілі займає більше часу, аніж прогнозувалося. Хоча вона і продовжує прагнути мети, щоб до кінця десятиліття на електромобілі припадало понад 80% продажів, тепер зізнається, що це залежатиме від попиту клієнтів.

 

Bentley, ще один учасник VW Group, планувала відмовитися від бензинових автомобілів до 2030 року, але тепер встановила нову мету зробити це до 2033 року. Випуск першої електричної моделі бренду, запланований на 2025 рік, перенесено на рік пізніше через проблеми з платформою та ПЗ.

 

Volkswagen

 

У Volkswagen також не виключають, що залишатимуть у своїй лінійці Golf нинішнього покоління з ДВС, доки ЄС не заборонить продаж нових автомобілів зі шкідливими викидами. Це станеться через 10 років за умови, що законодавство залишиться незмінним до 2035 року. Golf 9-го покоління працюватиме тільки на електриці, коли він надійде у продаж ближче до кінця цього десятиліття, і співіснуватиме з бензиновим варіантом 8-го покоління протягом багатьох років.

 

Таким чином, автовиробники поступово приходять до усвідомлення того, що повна електрифікація їх лінійок авто вимагатиме більше часу та ресурсів, ніж спочатку планувалося.

 

Volvo, Mercedes, Ford, Toyota

 

Volvo також натякнула, що двигуни внутрішнього згоряння (ДВС) можуть залишитися в їхній лінійці автомобілів у наступному десятилітті, хоча 2021 року компанія оголосила про намір повністю перейти на електричний транспорт до 2030 року. Тепер бренд більше уваги приділятиме гібридам.

 

Mercedes-Benz EQE

 

Mercedes спочатку планувала, щоб до 2025 року гібриди та електромобілі складали 50% річних продажів. Проте з урахуванням ринкової ситуації ціль скоригована, і компанія відмовилася від свого плану продавати лише електромобілі після 2030 року. Mercedes продовжить випускати авто з ДВС до 2030-х років. Раніше компанія прогнозувала, що до 2030 року вона стане повністю електричною, якщо дозволять ринкові умови.

 

Ford також переглядає свої плани. Раніше компанія планувала продавати лише електричні легкові автомобілі з 2030 року. Але нещодавно головний операційний директор електричного підрозділу Model E Blue Oval Марін Ґджая визнав, що це було надто амбітно, і тепер компанія не відмовиться від ДВС після завершення цього десятиліття.

 

Toyota Sequoia 2023

 

Toyota, найбільший у світі виробник автомобілів, взагалі не вірить у повний перехід на електромобілі. Декілька місяців тому голова Акіо Тойода заявив, що частка ринку електромобілів ніколи не перевищить 30%. Він вважає, що двигуни обов’язково залишаться, тому зараз у розробці знаходиться нова родина ДВС. Toyota нещодавно об’єдналася з Mazda та Subaru, щоб висловити свою довгострокову відданість технологіям ДВС з акцентом на гібриди та паливо з нейтральним викидом вуглецю.

 

Таким чином, незважаючи на раніше заявлені амбітні плани щодо повної електрифікації своїх автомобільних лінійок, багато автовиробників визнають необхідність збереження ДВЗ у своїх моделях на тривалий час, орієнтуючись на гібридні технології та перехід на паливо з нейтральним викидом вуглецю.


Не пропустіть цікаве!

Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *





Статті & тестиArticles

Кращі спортивні смарт-годинники в 2025 році Honor Watch 4 Pro

Порівняємо трьох цікавих представників спортивного класу смарт-годинників — Samsung Galaxy Watch 7 Ultra, Garmin Instinct 3 та Amazfit T-Rex 3 Pro. Рекомендації щодо вибору цих спортивних смарт-годинників – який для кого.


Топ ігрових клавіатур – рейтинг флагманів механічного геймінгу Razer Huntsman V2

У цьому огляді ми розглянемо чотири преміальні механічні клавіатури, які позиціонуються Asus, Razer, Logitech та SteelSeries як флагманські моделі


НовиниNews
| 22.10
iPhone 16 Pro Max наприкінці 2025 року: чому варто придбати саме зараз
Apple iPhone 16 Pro Max

Хоча Apple швидко замінює свої флагмани новими поколіннями, 16 Про Макс Айфон залишається найзваженішим вибором для покупки у 2025 році. Він перевірений часом і користувачами

| 19.08
Google все ж таки залишить можливість встановлювати програми в APK   
Android Gingerbread

Google готує зміни в безпековій політиці Android, які вплинуть на спосіб встановлення додатків поза Play Store