В застосунок сервісу Bolt додали функції безпеки водія та пасажира
04.08.23
Для того, щоб захистити водія та пасажира під час поїздки, компанія Bolt впровадила спеціальні функції безпеки – вони захищають особисту безпеку водія й запобігають небажаним або конфліктним ситуаціям.
Функції, які захищають особисту безпеку водія та пасажира:
- Екстрений виклик — у додатку Bolt і водію, і пасажиру доступна спеціальна кнопка, яка переводить виклик на єдиний номер надання екстреної допомоги – 112. У будь-якій ситуації, що може нести небезпеку для життя або здоров’я водія чи пасажира, компанія Bolt рекомендує в першу чергу скористатися кнопкою екстреного виклику.
- Можливість поділитися деталями поїздки — ця функція дозволяє пасажирові та водію поділитись своїм маршрутом з близькою людиною, щоб та була в курсі, де перебуває авто і де планується кінцева точка маршруту. Це корисно перш за все з точки зору безпеки: ваша близька людина в режимі реального часу може відслідковувати ваше місце перебування. Також ця функція зручна для планування зустрічей, оскільки ваш друг чи знайомий завжди буде знати, скільки часу вам ще необхідно для прибуття до місця призначення.
- Оцінка водія — загальна система оцінювання водіїв. У цій системі водій таксі може мати оцінку від нуля до ста. Оціночний бал визначається не лише через оцінки пасажирів, адже враховується цілий комплекс різних факторів. Якщо рейтинг водія опуститься нижче допустимих показників, то він спочатку отримає попередження, а потім його акаунт буде заблокований.
- Роз‘єднання водія та пасажира — функція, яка допоможе уникнути небажаних контактів. Наприклад, оцінюючи поїздку, і водій, і пасажир можуть поставити «одиницю» і вказати причину такого оцінювання. Якщо це незадовільна поведінка водія або пасажира, додаток більше не пропонуватиме їм спільних поїздок.
До того компанія радитьо користувачам перш ніж сідати в авто, переконатися, що колір авто, його марка, номер та зовнішність водія співпадають з інформацією, наданою в додатку.
Якщо пасажир помітив відмінність в одному з цих факторів, просять повідомляти про такі випадки до служби підтримки, яка обов’язково розбереться в ситуації та вживе необхідних заходів. Такий зворотний зв’язок дуже важливий для компанії та допомагає нам швидко реагувати та робити платформу Bolt ще безпечнішою.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Pad SE: планшет на довгий день



Новий планшет Oppo Pad SE відрізняється якісним екраном та великим акумулятором. Він зручний як при домашньому використанні, так і в подорожах. Розкажемо докладніше

70% користувачів перестали заходити на сайти через підказки ШІ у видачі Google Google пошук штучний інтелект
У травні 2024 року Google запустила функцію AI Overviews – виведення відповідей на запити прямо в пошуковій видачі, без необхідності переходити на сайти
Смартфон Moto G100 Pro з OLED дисплеєм та великий батарей коштує $195 Motorola смартфон
Moto G100 Pro оснащений 6,7-дюймовим OLED-дисплеєм з роздільною здатністю 2712×1220 пікселів, частотою оновлення 120 Гц