У LinkedIn з’явилась безкоштовна верифікація особи та місця роботи
19.04.23
LinkedIn – соціальна мережа для пошуку та встановлення ділових контактів, власницею якої є компанія Microsoft, запустила безкоштовну систему перевірки, яка дозволить користувачам підтвердити свою особу та місце роботи.
Варіанти перевірки включають можливість використання CLEAR для підтвердження вашої особи, перевірку вашого робочого місця за допомогою адреси електронної пошти та платформу Microsoft Entra verified ID для безплатного отримання цифрових ідентифікаторів робочого місця.
Перевірка електронною поштою компанії тепер доступна для всіх користувачів LinkedIn, якщо вони працюють у понад 4000 підтримуваних компаніях. Верифікація Microsoft Entra розпочнеться наприкінці квітня спочатку для 2 мільйонів користувачів LinkedIn.
“Автентичність онлайн ще ніколи не була такою важливою, – розповідає Алекс Вейнерт (Alex Weinert), віцепрезидент із безпеки ідентифікаційної інформації Microsoft, – ми спостерігаємо постійне зростання кількості шахрайських презентацій, коли люди видають себе за людей у найрізноманітніших формах. Ви дійсно хочете знати, що якщо ви спілкуєтеся з кимось, хто каже, що працює в певній компанії або представляє певну компанію, ви можете довіряти тим, ким вони себе видають. Потреба в цьому цілком зрозуміла”.
На відміну від інших соц. мереж, як от Instagram, Facebook чи Twitter, верифікація в LinkedIn повністю безплатна, тому, якщо ви зареєстровані в мережі, можете скористатися функцією, щоб ваш профіль викликав ще більше довіри.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Google відмовилася від чіпів Samsung через їх перегрівання Google Samsung
Google змінила плани використання HBM3E-чіпів Samsung для своїх ШІ-серверів і, за останніми даними, переключилася на продукцію іншого виробника
Meta спробує зменшити кількість спаму у стрічці Facebook Facebook соціальні мережі
У відповідь на зростаючу кількість скарг Facebook заявила про намір обмежити охоплення публікацій від авторів, які зловживають довгими