Стільниковий оператор life:) стає lifecell
20.01.16
19 січня 2016 року на прес-конференції представники компанії підбили підсумки 10-річної роботи оператора на українському ринку та представили цілу низку змін. Найбільш помітне – ребрендинг, в результаті якого тепер замість life:) у нас буде lifecell.
На заході виступили головний виконавчий директор Бурак Ерсой, начальник департаменту маркетингових комунікацій Антон Щербіна, в.о. начальника департаменту корпоративного маркетингу Наталія Лимар та директор з управління досвідом клієнтів Артур Аревшатян.
Зазначалося, що за минулі 10 років оператор досяг багато чого. Компанія першою на ринку запровадила тариф 0 грн за дзвінки всередині мережі, першою запропонувала доступний роумінг та запропонувала користувачам технології EDGE+ та 3G+.
Особливо наголошувалося, що для отримання найвищої швидкості передачі даних у мережах 3G компанія придбала минулого року найдорожчий лот. Тепер це дозволяє пропонувати широкий спектр послуг, орієнтованих насамперед на власників смартфонів.
Сьогодні оператор перетворюється на українську Tukcell. При цьому зміни, за словами тих, хто виступав, дуже значні і не обмежуються логотипом, в якому об’єднання life і Turkcell дало lifecell. Відзначалися три ключові зміни при ребрендингу: повністю відповідати вимогам аудиторії, зробити технологію 3G+ доступною всім абонентам, підвищити якість послуг завдяки запозиченню найкращих технологій та інновацій Turkcell. Гасло компанії тепер звучить: Підключай майбутнє.
Очікується, що при ребрендингу посилюватимуться позиції оператора у бізнес-сегменті. Нова 3G-мережа поряд з високою надійністю та швидкістю вже зараз забезпечує гнучку систему оплати, яка в режимі реального часу дозволяє керувати витратами та підвищувати ефективність бізнесу. Пропоновані рішення для мобільного маркетингу, використання хмарних технологій та інші сервіси дозволять підвищити ефективність роботи бізнес-абонентів та сприятимуть цифровій трансформації підприємств.
Для індивідуальних користувачів представники компанії пообіцяли якісний мобільний Інтернет за доступною ціною. Основна увага приділятиметься ще більшому збільшенню кількості абонентів зі смартфонами та популяризації способів їх ефективного використання.

Цільова аудиторія оператора тепер буде ділитися на сегменти, не пов’язані з віком та регіональною належністю. В основу покладено найрізноманітніші потреби
Дуже велику увагу оператор приділяє дослідженням думок абонентів та їхньої оцінки якості сервісу. На думку виступаючих, це допомагає створити правильне середовище та атмосферу для використання всіх переваг пропонованих послуг.
Цікаво, що відтепер оператор не матиме центрів обслуговування абонентів, точніше, абсолютно всі магазини тепер пропонуватимуть найповніший спектр послуг, стаючи ближче до абонентів. Відвідувачі зможуть вирішити там всі питання, а зразки пристроїв не будуть ховатися за склом.
Перший такий магазин уже відкрито у Києві на Московському проспекті. Найближчим часом планується запустити ще 10, а протягом року буде переобладнано всі 192 існуючі магазини.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Instagram Edits — новий додаток для редагування відео Instagram додаток
Meta представила додаток Edits, призначений для створення та редагування відео спеціально під Instagram
Прокат Sony PlayStation 5 несподівано популярний у Японії PlayStation Sony консоль
Японська компанія прокату Raylo пропонує не лише консолі, а й аксесуари – від DualSense до PlayStation VR2 та PlayStation Portal.