Статистика роумінгу Київстар у 2022 році
03.02.23
В компанії Київстар проаналізували, як абоненти за кордоном користувалися послугами 2022 року.
Всього протягом 2022 року через російське вторгнення за кордоном побували рекордні 7,3 млн абонентів Київстар. Серед них більшість виїздила на 3-4 місяці. Але значна частина продовжує перебувати там і досі, станом на грудень – 2,3 млн абонентів. Це на понад 60% більше, ніж у грудні 2021 року.
Очікувано, найбільше клієнтів Київстар покинуло Україну в кінці лютого та в березні. Але із травня повертатися в Україну почало трохи більше людей, чим виїздити за кордон.
Завдяки безоплатному сервісу Роумінг як вдома, який Київстар запровадив у березні 2022, значно зросло і використання мобільних послуг українцями за кордоном. Якщо в грудні 2021 один абонент використовував у середньому лише 700 Мб інтернету, то в грудні минулого року – понад 12 000 Мб.
А тривалість телефонних розмов у роумінгу зросла у 26 разів: із 9 до 236 хвилин. І цього року всі вхідні дзвінки, безлімітні вихідні на номери Київстар та хвилини у тарифі на інші мережі продовжують діяти у роумінгу в 27 країнах Європи, якщо абонент просто оплатить свій пакет послуг. Саме у країнах ЄС знаходиться понад 90% клієнтів мобільного оператора.
Найбільше українських громадян знаходиться у Польщі, 26% серед всіх абонентів у роумінгу. На другому місці опинилася Німеччина – 16%. Цікаво, що на третьому місці з 8% абонентів – Румунія. У Чехії – 7%, а Молдова із 5% замикає п’ятірку країн за кількістю абонентів.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970 випускаються у двох розмірах, готують аналітику та коштують від $550 Garmin смарт-годинник
Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970, орієнтовані на спортсменів, які потребують розширених тренувальних функцій та аналітики.
YouTube запускатиме рекламу після ключових моментів відео YouTube сервіс штучний інтелект
YouTube оголосив про запуск нового рекламного формату Peak Points (Пікові Точки), який використовує штучний інтелект Google Gemini для аналізу відеоконтенту.