Spotify має вже 670 млн передплатників, третина з яких платні
02.05.25
Стрімінговий сервіс Spotify опублікував фінансову звітність за перший квартал 2025 року, зафіксувавши найвищі показники зростання за останні 5 років. Кількість щомісячно активних користувачів досягла 678 мільйонів — на 10% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року. З них 268 мільйонів — платні передплатники, що на 12% більше, ніж на рік раніше.
Це найбільший квартальний приріст передплатників із 2020 року. У компанії зазначають, що freemium-модель забезпечує стійкість аудиторії навіть за умов економічної невизначеності. “Базові показники зараз дуже позитивні: залучення висока, утримання користувачів стабільне”, – заявив генеральний директор Spotify Даніель Ек.
Загальний дохід сервісу за перший квартал становив €4,2 млрд — на 15% більше у річному вираженні. Валова маржа досягла 31,6%, що на 400 базисних пунктів вище, ніж торік. Операційний прибуток компанії за три місяці склав €509 млн.
2024 став першим прибутковим роком для Spotify. За його підсумками сервіс виплатив музикантам понад $10 млрд роялті, причому близько 1500 виконавців отримали не менше $1 млн.
Google удосконалює можливості голосового помічника Gemini, додаючи підтримку Spotify. Тепер користувачі можуть шукати, відтворювати та переглядати музику за допомогою голосових команд. Для початку роботи необхідно зв’язати облікові записи Spotify та Google. Після цього помічник зможе запускати пісні, альбоми або списки відтворення, а також шукати музику за виконавцем, жанром або текстом.
Функція поки доступна тільки Android і англійською мовою, і на початковому етапі не передбачає створення плейлистів або управління радіостанціями. Незважаючи на обмежений функціонал, інтеграція відкриває нові можливості для більш зручної взаємодії з музичними сервісами. Офіційна сторінка підтримки вже опублікована, що свідчить про швидкий запуск оновлення.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Oppo Enco Buds3 Pro – бездротові навушники-довгожителі



Oppo Enco Buds3 Pro – свіжа модель у лінійці навушників компанії з оновленим дизайном та гарною автономністю. Розкажемо докладніше.

Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970 випускаються у двох розмірах, готують аналітику та коштують від $550 Garmin смарт-годинник
Garmin Forerunner 570 і Forerunner 970, орієнтовані на спортсменів, які потребують розширених тренувальних функцій та аналітики.
YouTube запускатиме рекламу після ключових моментів відео YouTube сервіс штучний інтелект
YouTube оголосив про запуск нового рекламного формату Peak Points (Пікові Точки), який використовує штучний інтелект Google Gemini для аналізу відеоконтенту.