Російський супутник системи ядерного стримування Космос-2222 зійшов з орбіти та згорів в атмосфері
13.05.23
Стало відомо, що з орбіти Землі зійшов російський військовий супутник “Космос-2222”. Він входив до складу системи ядерного стримування “Око”.
Космічний апарат припинив існування 3 травня 2023 року. Супутник вагою 1,9 тонни не долетів до поверхні Землі. Він зійшов з орбіти та згорів в атмосфері. Про це повідомило Командування повітряно-космічної оборони Північної Америки (NORAD).
“Космос-2222” був супутником раннього попередження про міжконтинентальні балістичні ракети, запущені з території США. Він був відправлений на орбіту наприкінці листопада 1992 року. Для ідентифікації ракет супутник отримав набір інфрачервоних сенсорів та оптичні телескопи.
Протягом майже 30 років “Космос-2222” був космічним сміттям. У 1995 році його місія завершилася. Сьогодні він повторно увійшов в атмосферу нашої планети, після чого успішно згорів.
Зауважимо, що за останній рік щонайменше три супутники “Космос” перестали існувати. Зокрема, “Космос-2499” розпався на десятки уламків на початку 2023 року. Але він хоча б проіснував майже 10 років.
У грудні 2022 року “Космос-2560” зійшов з орбіти та згорів в атмосфері. Це сталося менш ніж через два місяці після розгортання. На звання рекордсмена претендує “Космос-2555”. Він був запущений 29 квітня 2022 року і згорів приблизно через три тижні.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії