NVIDIA випустила новий флагманський процессор H200 для систем із штучним інтелектом
21.11.23
Компанія NVIDIA представила свій новий топовий чип для завдань штучного інтелекту – H200, який призначений замінити попередника H100. Новий чип зберігає зовнішній вигляд H100, але отримав важливе оновлення в пам’яті – використовує більш швидкий і місткий тип пам’яті HBM3e.
Одним з ключових покращень ставший пам’яті є збільшення пропускної здатності до 4,8 Тбайт/с, порівняно з 3,35 Тбайт/с у H100. Загальний обсяг пам’яті також збільшився з 80 до 141 Гбайт. За заявою NVIDIA, новий чип демонструє майже дворазове зростання продуктивності в задачах генеративного штучного інтелекту в порівнянні з H100. Ця оцінка ґрунтується на тестуванні мовних моделей, таких як GPT-3 і Llama 2.
NVIDIA H200 повністю сумісний з існуючими системами, які підтримують H100. Хмарні підрозділи Amazon, Google, Microsoft і Oracle будуть одними з перших, хто запропонує нові чипи своїм клієнтам. Перші поставки H200 очікуються в другому кварталі 2024 року. Щодо ціни, вона на даний момент невідома, але за інформацією ЗМІ, H100 продається від $25 000 до $40 000.
Анонс нового чипу стався в умовах загостреного дефіциту чипів NVIDIA для штучного інтелекту. Компанія також планує нарощувати виробництво моделі H100 у наступному році, оскільки вона залишається високо запитуваною серед розробників штучного інтелекту.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії