Нова пошта запустила сервіс безкоштовного повернення товарів
29.03.23
Компанія Нова пошта продовжує проваджувати послуги які добре зарекомендували себе на різних маркетплейсах. Користувачі можуть безкоштовно повернути товар продавцю, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки у Новій пошті.
Новий сервіс називається «Легке повернення». Це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова пошта здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.
Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
Як скористатись сервісом:
- увійти до розділу «Мої відправлення» та обрати отриману посилку із товаром, який потрібно повернути;
- у рядку «Керувати посилкою» вибрати сервіс «Легке повернення»;
- зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку,
і все — експрес-накладна на повернення створена. Зверніть увагу, що ви не можете у ній змінити адресу повернення та ім’я отримувача.
Після цього запакуйте відправлення та відправте товар на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату або кур’єром. Доставка безкоштовна, утім за виклик кур’єра треба зробити доплату.
Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна тощо.
Також зверніть увагу, що послуга «Легке повернення» не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.
Нещодавно Нова пошта також запустила послугу «Сейф-сервіс». З нею після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку.
При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 – доступні флагманські технології



У Samsung Galaxy A36 та Galaxy A56 однаково гарні дисплеї, великі акумулятори, є підтримка оновлень софту протягом 6 років. Розкажемо докладніше, чим ще вони цікаві.

Google відмовилася від чіпів Samsung через їх перегрівання Google Samsung
Google змінила плани використання HBM3E-чіпів Samsung для своїх ШІ-серверів і, за останніми даними, переключилася на продукцію іншого виробника
Meta спробує зменшити кількість спаму у стрічці Facebook Facebook соціальні мережі
У відповідь на зростаючу кількість скарг Facebook заявила про намір обмежити охоплення публікацій від авторів, які зловживають довгими