Індійська місія Chandrayaan-3 успішно посадила модуль Vikram на Місяць
27.08.23
Понад місяць тому стартувала індійська місія Chandrayaan-3 з майданчика Космічного центру імені Сатіша Дхавана (Satish Dhawan Space Centre). Космічний корабель вийшов на місячну орбіту 5 серпня, а через 12 днів від нього успішно відокремився посадковий модуль Vikram із ровером Pragyan.
Vikram здійснив посадку на Південному полюсі Місяця, де, як вважають учені, можуть перебувати поклади водяного льоду. Температура в цій ділянці сягає -203° C, тому що деякі регіони Південного полюса не бачили сонячного світла мільярди років.
Наступний етап місії Chandrayaan-3 полягає в розгортанні місяцеходу Pragyan. Ровер досліджуватиме поверхню природного супутника Землі протягом 14 земних діб, що відповідає одному місячному дню. За допомогою Pragyan вчені мають намір визначити склад поверхні.
Індійська організація космічних досліджень (ISRO) поділилася першими зображеннями, зробленими приблизно за 4 години після плавного зниження місії.
Індія стала першою країною в історії, яка здійснила м’яку посадку на Південному полюсі, та четвертою країною на Місяці загалом. Тепер Індія готується до першого для себе відправлення людини в космос.
Кілька днів тому російська міжпланетна станція, запущена в рамках місії “Луна-25”, від’ємно приземлився під час спроби здійснити посадку на Місяць.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії