Ігрова консоль Nintendo Switch 2 отримає 8-дюймовий LCD-дисплей
02.02.24
Портативна ігрова консоль Nintendo Switch була випущена в 2017 році. Протягом всього часу свого існування Switch перевершила за продажами PS5 і Xbox Series X, але до 2024 року ця портативна консоль вже явно застаріла.
Технологічні аналітики очікують, що Nintendo скоро випустить нову поліпшену модель – Switch 2. Згідно з новим звітом, японська компанія зробила крок назад у технологіях дисплеїв, використовуючи в новій ігровій консолі LCD-дисплей.
Нова консоль Nintendo матиме 8-дюймовий LCD-дисплей, що займає повністю всю передню панель. Президент компанії Нібору Хуясе підтвердив, що Nintendo випустить Switch 2 до кінця 2024 року.
Спочатку Switch оснащували 6,2-дюймовим LCD-дисплеєм, але в 2021 році консоль оновили, встановивши 7-дюймовий OLED-екран. Однак в новій версії Switch 2 буде використано LCD-дисплей, не дивлячись на популярність OLED.
Очікується, що крім більшого LCD-дисплея ігрова консоль Switch 2 буде оснащена новим чіпом NVIDIA Tegra. У попередньому звіті йшлося, що Nvidia планує модернізувати одну зі своїх автомобільних платформ Tegra (T234) і зробити на її базі новий універсальний системний чип.
Якщо Nintendo дійсно планує випустити оновлену Switch цього року, то офіційний анонс може відбутися найближчим часом.
До слова навіть у новій ігровій консолі ASUS ROG Ally не використовується матриця OLED, хоча компанія має її у майже всіх своїх ноутбуках.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії