Чому Concord знову не злетів? Розбираємось із шутером від Sony та студії Firewalk
06.09.24
Ім’я Конкорд, мабуть, нещасливе. Спочатку це були реактивні пасажирські літаки, а тепер і ігри з такою назвою провалюються ще швидше, ніж очікується. Реліз змагального шутера Concord став одним із найгучніших провалів в історії ігрової індустрії. Проект від студії Firewalk, який Sony покладала великі надії, не виправдав очікувань як геймерів, так і аналітиків. Спочатку користувачі були налаштовані скептично, але масштаби провалу виявилися набагато гіршими: за даними аналітиків, вдалося продати лише 25 тисяч копій, а піковий онлайн у Steam не перевищив 700 осіб.
На тлі вкрай негативної реакції Sony була змушена вжити радикальних заходів. Розробники оголосили, що з 6 вересня буде відключено сервери гри як на PC, так і на PlayStation 5. Незважаючи на це, Sony не має наміру остаточно відмовитися від Concord. Firewalk планує переглянути основні аспекти гри та спробувати знайти вирішення проблем, щоб реанімувати проект.
Цей випадок став значним ударом для ігрового підрозділу Sony і яскравим прикладом того, як великі компанії можуть зіткнутися з невдачами в ігровій індустрії. Компанія розпочала процес повернення коштів за невдалий проект Concord. У PlayStation Store повернення може зайняти від 30 до 60 днів, а Steam і Epic Games Store користувачам відправлять підтвердження про повернення. Водночас тим, хто придбав фізичне видання гри, доведеться безпосередньо звертатися до роздрібних магазинів, де було здійснено покупку, сподіваючись на співпрацю з боку продавця.
Аналітики вважають, що основні причини провалу Concord криються в неефективному маркетингу, завищеній ціні, а також у відсутності унікальності перенасиченого жанру змагальних шутерів. Ці чинники разом зробили гру неконкурентоспроможною, незважаючи на підтримку Sony.
Рис Елліотт, аналітик Midia Research, вважає, що для гравців, особливо в нинішніх макроекономічних умовах, плата в 40 доларів за нову гру може виявитися неприйнятною. На його думку, висока вартість зробила Concord менш доступною та обмежила її потенційну аудиторію.
Елліотт зазначає, що запуск Concord як преміум-гри ускладнив залучення користувачів та створення залученої екосистеми. Мережеві ефекти, коли велика аудиторія робить гру більш привабливою, є критичною для успішного розвитку мережевих ігор. Тому, на думку аналітика, Concord слід запустити у форматі free-to-play або хоча б включити в підписку PlayStation Plus. Це могло б дати грі шанс виділитися на тлі переповненого жанру та забезпечити більший приплив гравців.
Після невдалого запуску Concord керівництво Sony визнало, що компанія недостатньо оригінальних прав на інтелектуальну власність. Ця заява наголошує на необхідності покращення стратегії створення унікальних та привабливих ігор.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!
Відеоспостереження від Ajax: огляд IP-камер DomeCam Mini, TurretCam, BulletCam та відеореєстратора NVR
Компанія Ajax Systems продовжила розширення своєї екосистеми пристроїв, представивши камери для відеоспостереження та відеореєстратор для керування відеопотоками. Достатньо консервативний і усталений тип пристроїв, традиційно для компанії підкріпили глибоким пропрацюванням софту та комплектуючих.
NVIDIA знімає з виробництва найпотужнішу відеокарту RTX 4090
GeForce RTX NVIDIA відеокартаВідеокарта NVIDIA GeForce RTX 4090, випущена у жовтні 2022 року, незабаром завершить свій життєвий цикл, як повідомляють китайські джерела.
Смартфон Samsung Galaxy F05 отримав чіп MediaTek Helio G85, камеру 50 Мпікс та ціну $95
Samsung смартфонSamsung Galaxy F05 оснащений 6.7-дюймовим HD+ PLS LCD дисплеєм із краплеподібним вирізом для 8-мегапіксельної фронтальної камери.