Представлено смартфон Polestar Phone на базі Meizu 21 Pro, який може керувати автомобілем
26.04.24
Компанія Polestar (спільне підприємство Volvo та Geely) анонсувала у Китаї свій перший смартфон. Polestar Phone розробили разом із брендом Meizu (належить Geely).
За основу Polestar Phone взяли флагман Meizu 21 Pro. Гаджет получил такой же корпус и характеристик, но специальный белый цвет с матовым покрытием, логотип Polestar на задней панели и интеграцию с электромобилем Polestar 4.
Polestar Phone можна використовувати як цифровий ключ для машини. Крім цього, за допомогою смартфона можна керувати деякими функціями авто.
Характеристики
Polestar Phone оснащується 6,79-дюймовим LTPO OLED-дисплеєм BOE. Екран підтримує адаптивну частоту оновлення до 120 Гц і має роздільну здатність 2K, а також пікову яскравість 1250 нит. Новинка працює під керуванням процесора Snapdragon 8 Gen 3 у парі з оперативною пам’яттю на 16 ГБ та накопичувачем на 1 ТБ.
У Polestar Phone є стереодинаміки, підекранний сканер, Bluetooth 5.4 і NFC. Гаджет має потрійну камеру з головним датчиком на 50 МП. Його доповнює ширококутний об’єктив на 13 МП та телеоб’єктив на 10 МП із 3-кратним оптичним та 30-кратним цифровим наближенням.
Polestar Phone харчується від акумулятора на 5050 мАг. Вона підтримує швидку зарядку на 80 Вт, бездротову на 50 Вт і реверсивну на 10 Вт. У пристрої є захист IP68.
Продаж Polestar Phone стартує найближчим часом. Новинка буде доступна тільки в Китаї, якою буде ціна – невідомо.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії