На честь першого мільярда користувачів Google Messages отримають нововведення з інших месенджерів
08.12.23
Програма Google Messages отримала багато нових функцій та можливостей, серед яких фотоемодзі, екранні ефекти, кастомізовані «бульбашки» та оформлення профілів.
Поки що надалі описані нововведення доступні лите в бета-версії. А загалом вони були інтегровані через те що платформу Google для обміну RCS-повідомленнями використовують 1 мільярд людей щомісяця.
Фотоемодзі дозволяють перетворити фотографію на реакцію за допомогою вбудованого в пристрій Google AI. Усі ці твори ші-розуму потім зберігаються на спеціальній вкладці, для того, щоб їх можна було використати повторно.
Ввели нові екранні ефекти, які виводять яскраву анімацію на весь екран під час введення певних повідомлень — наприклад «я люблю тебе» чи «йде сніг». Їх загалом 15, але Google не розкриває усі, аби зробити користувачам сюрприз.
Як в купі інших месенджерів, але ж має бути у всіх – з’явилась можливість налаштувати колір повідомлення та фон розмови.
Додалися анімовані реакції як в ТГ та анімовані смайли.
Можна буде персоналізувати своє ім’я профілю та зображення, яке потім супроводжуватиме номер телефону. За словами представників компанії, це «розв’язує проблему отримання повідомлень із номерів телефонів, які не збережені у ваших контактах», і може бути корисним у групових чатах, щоб було зрозуміло хто є хто.
Не пропустіть цікаве!
Підписуйтесь на наші канали та читайте анонси хай-тек новин, тестів та оглядів у зручному форматі!

Огляд ноутбука Acer Predator Helios Neo 16: золота середина



Ми вже тестували збалансовані ігрові ноутбуки Acer Nitro 16, Predator Helios 16 та Predator Helios Neo 14. Сьогодні розповімо про збільшену версію останнього – Predator Helios Neo 16

Asus: Програма винагород ROG Elite Rewards доступна в Україні Asus події в Україні
Бренд Asus Republic of Gamers (ROG) розширює межі своєї програми лояльності, пропонуючи українським геймерам можливість отримувати фірмові аксесуари
Летсплеї та відеоблогери шкодять продажам ігор YouTube ігри статистика
Нове дослідження, опубліковане в журналі Marketing Science, виявило несподіваний ефект інфлюєнсер-маркетингу в ігровій індустрії