Телеком
Практика корпоративних рішень
Редакційно-маркетингова концепція. Видання пропонує всебічний аналіз технологічних, організаційних, політичних та економічних аспектів розробки, впровадження та управління ІКТ рішень для середнього та великого бізнесу.
Основні теми. Корпоративні та відомчі телекомунікації, локальні та глобальні мережі, Інтернет та інтранет, сертифікація обладнання, інформаційна безпека та захист інформації, програмне забезпечення, технології та стандарти, системи зберігання даних, сучасне телекомунікаційне обладнання, тенденції розвитку технологій на світовому та вітчизняному ринках інфокомунікацій.
Читацька аудіторія. Керівники та фахівці великих та середніх компаній, відповідальні за організацію корпоративних інформаційних та телекомунікаційних систем.
Росповсюдження:
Більш ніж 50 % тиража росповсюджується по передплаті Адресна розсилка - 45 %
Формат: А4
Об'єм: 68+ сторінок;
Періодичність: 10 раз на рік
Тираж: 6000 прим.
Накопичена читацька аудиторія перевищує 80 000 осіб
Докладніше: http://softpress.com.ua/ru/projects/telecom.html
Основні теми. Корпоративні та відомчі телекомунікації, локальні та глобальні мережі, Інтернет та інтранет, сертифікація обладнання, інформаційна безпека та захист інформації, програмне забезпечення, технології та стандарти, системи зберігання даних, сучасне телекомунікаційне обладнання, тенденції розвитку технологій на світовому та вітчизняному ринках інфокомунікацій.
Читацька аудіторія. Керівники та фахівці великих та середніх компаній, відповідальні за організацію корпоративних інформаційних та телекомунікаційних систем.
Росповсюдження:
Більш ніж 50 % тиража росповсюджується по передплаті Адресна розсилка - 45 %
Формат: А4
Об'єм: 68+ сторінок;
Періодичність: 10 раз на рік
Тираж: 6000 прим.
Накопичена читацька аудиторія перевищує 80 000 осіб
Докладніше: http://softpress.com.ua/ru/projects/telecom.html