ELDORADO святкує ювілей: 20 років на українському ринку побутової техніки
01.11.19
Протягом 20 років ціллю компанії ELDORADO є задоволення потреб клієнта. На сьогодні ELDORADO входить у ТОП-3 рітейлерів побутової техніки в країні. Мережа налічує 123 магазини у 58 містах України.
За усі 20 років роботи цінності компанії залишались найвищим пріоритетом. Цими цінностями стали: системність, клієнтоорієнтованість, інноваційність, ефективність та співпраця. Тому й не дивно, що саме ці принципи зрештою допомогли компанії досягти лідируючих позицій на ринку, стати одним із найвпізнаваніших брендів та продовжувати свій розвиток і зараз.
Системність
Історія мережі ELDORADO починається у 1999 році, коли на Хрещатику відкрився перший магазин. Його відкриття кияни святкували кілька днів. Через 4 роки ELDORADO з маленького магазину перетворився у перший в Україні гіпермаркет електроніки і збільшив число своїх магазинів у 5 разів – до 32 торгових точок.
У 2008 році ELDORADO поглинає мережі «Домотехніка», «АБВ», «МегаМакс» і залучає консультантів провідних світових рітейлерів. Новий етап розвитку починається у 2013 році після злиття з мережею «Технополіс» – саме з того часу ELDORADO стає роздрібною мережею електроніки і побутової техніки №1 по товарообігу в Україні з абсолютно українським менеджментом.
Із моменту об’єднання мережа обслужила 10 мільйонів покупців на суму еквівалентну 3 мільярдам доларів США.
Клієнтоорієнтованість
Компанія не припиняє іти в ногу з часом заради задоволення потреб клієнта, тому формат магазинів оновлюється кожні 3 роки. Наразі більш як 70% магазинів працюють у новому форматі. При цьому відбувається постійне тестування нового формату магазинів та проектів самообслуговування, розвивається автоматизація послуг. Постійним також є процес оптимізації площ формату і співвідношення між торговими та неторговими площами. А кількість магазинів у малих містах стає все більше.
У ELDORADO працює спеціальна сервісна служба HiTechnic, яка завжди готова допомогти покупцеві швидко налаштувати будь-яку техніку, встановити потрібні програми, провести діагностику або надати консультацію. Запроваджується також формат мультиканального продажу OmniChannel.
А незабаром ELDORADO планує запуск мобільного додатку, в якому можна буде перевірити бонусний баланс, витратити або отримати бонуси, здійснювати покупки і, звичайно ж, отримувати персональні спец-пропозиції.
Інноваційність
У найближчих планах компанії – активний розвиток IT-технологій з метою поліпшення сервісу для клієнта. Зараз знаходиться у процесі розробки проект ERP. Це система планування ресурсів підприємства.
Також особливу увагу компанія звертає на канали комунікації та персоналізації. На підставі отриманої інформації про смаки й покупки клієнта штучним інтелектом будуть вибудовуватися гіпотези та моделі, які створять найбільш вигідні пропозиції із товарами та цінами, а також із вказанням розташування магазинів. ELDORADO працює з бігдата для управління – таким чином компанія отримує дані про трафік і гарячі зони, автоматизує збір існуючих даних.
Ефективність
Ефективність кожного рішення чи нововведення залежить саме від неї – великої та згуртованої команди компанії ELDORADO. У компанії працюють 5000 співробітників. Більшість менеджерів, включаючи ТОП-ів, починали свою кар’єру саме із початкових посад у магазинах ELDORADO.
Компанія розуміє, наскільки важливою для працівників є мотивація та хороші умови роботи. Тому працює виключно в законодавчому полі і дотримується вимог трудового законодавства: діє офіційне працевлаштування та виплата заробітної плати, у компанії дотримуються всіх соціальних гарантій, надається медичне страхування відповідно до політики компанії, виплачуються пільги і компенсації.
ELDORADO також заохочує до постійного навчання і розвитку своїх працівників, тому вкладає значні інвестиції у внутрішнє і зовнішнє навчання персоналу.
Співпраця
За роки розвитку компанія стала місцем для найвигідніших покупок електроніки завдяки широкому асортименту товарів, високій якості послуг і професіоналізму співробітників. Однак у компанії розуміють, що успіх приходить до тих, хто готовий ділитися та допомагати.
Саме тому ELDORADO займає активну позицію у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Компанія займається підтримкою декількох футбольних і бігових турнірів.
Активно працюють благодійні програми, зокрема – підтримка дітей з обмеженими можливостями. А донорський рух спільно з київським ОХМАТДИТ за досить короткий термін зібрало велику групу постійних донорів крові для дітей. Завдяки зусиллям ELDORADO була виділена допомога на обладнання центру здачі крові необхідною технікою, меблями і медичними приладами.


Обзор SSD-накопителя Goodram SSD IRDM M.2 1 ТБ. Средний класс на TLC



Если не говорить о категории высокого уровня, в современных SSD-дисках производители все чаще стараются внедрять вместо памяти TLC более бюджетную QLC. Хорошо, что эта тенденция не коснулась Goodram SSD IRDM M.2

OnePlus выпустила смартфон Nord LE, который нельзя купить
OnePlus смартфонOnePlus Nord LE расшифровывается, как Literally Only One Edition, то есть это модель, выпущена в единственном экземпляре
Сервис Spotify получит встроенного голосового помощника
SpotifyВ Spotify планируют добавить голосового помощника. С ним можно будет управлять воспроизводимой музыкой через голосовые команды
