Новое в блогах: обзор агрегатора-новостей Kobzi
18.11.14
Через шалений темп сучасного життя не завжди виходить слідкувати за всіма важливими новинами та подіями, що кожної секунди відбуваються у світі та на наших теренах. Для спрощення отримання такої важливої інформації можна скористатися послугами мобільних додатків, що називаються концентраторами чи агрегаторами новин. Багата хто уже міг бути знайомий з такими популярними додатками, як Flipboard чи Google Play Кіоск, що користуються досить високою популярністю. Але вони націлені більше на міжнародні новини та журнали. Для нас же, більш важливі, актуальні події на наших теренах. Тому, для таких цілей добре підійде додаток – Kobzi.
Додаток виконаний у приємних стриманих кольорах і має простий інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Можна відслідковувати новини (у вигляді загальної чи окремої стрічки) з 17 вітчизняних ресурсів (фінанси, політика, технології, спорт і т.п.), плюс російські — lifehacker.ru і habrahabr.ru. Із цього списку можна вибирати пріоритетні, просто знявши галочки із зайвих. Присутня можливість читання новин офлайн. Для більш комфортного читання в темряві – присутній нічний режим, що переводить фон в чорний колір, а літери в білий. Загалом ми маємо досить приємний і зручний додаток. Єдине, чого так хочеться – можливість додавати власні ресурси. На жаль, поки, такої можливості немає.
Не пропустите интересное!
Підписывайтесь на наши каналы и читайте анонсы хай-тек новостей, тестов и обзоров в удобном формате!

Oppo Enco Buds3 Pro – беспроводные наушники-долгожители



Oppo Enco Buds3 Pro – свежая модель в линейке наушников компании с обновлённым дизайном и хорошей автономностью. Расскажем подробнее.

Garmin Forerunner 570 и Forerunner 970 выпускаются в двух размерах, готовят аналитику и стоят от $550 Garmin умные часы
Garmin Forerunner 570 и Forerunner 970, ориентированы на спортсменов, нуждающихся в расширенных тренировочных функциях и аналитике.
YouTube будет запускать рекламу после ключевых моментов видео YouTube искусственный интеллект сервис
YouTube объявил о запуске нового рекламного формата Peak Points (Пиковые Точки), использующего искусственный интеллект Google Gemini для анализа видеоконтента.