Трафік дорожчає. Конкуренція збільшується.
Щоб рости, потрібно знаходити нові шляхи залучення лідів. Цього разу, ми зібрали експертів поговорити про можливості залучення трафіку з альтернативних каналів, в яких ще немає того рівня конкуренції, який є в performance каналах.
Ти дізнаєшся:
Хто розкаже за Growth Hacking?
Анастасія Шуйшбаєва, User Acquisition Manager appflame. До переходу в appflame працювала Senior Account Manager в NobletMedia CIS, супроводжувала клієнтів Visa, EU4Energy, Colgate-Palmolive та ін.. Зараз займається веденням рекламних кампаній в appflame, де відповідає за просування продуктів у нішах dating & social discovery, а також за розвиток альтернативних каналів трафіку у Tier-1 країнах.
Микола Рекеда, Chief Marketing Оfficer MGID – глобальної платформи нативної реклами. Понад 11 років займається стратегічним маркетингом, керуючи локальними та міжнародними проектами. Микола почав свою кар’єру в креативних і медійних агенціях, працював і на стороні власників медіа, і FMCG брендів. Опісля змінив індустрію на adtech/martech на посаді VP of Marketing в американських компаніях VertaMedia та Adtelligent Inc. Микола – прибічник аналітичного підходу в маркетингу та інновацій у рекламі. Запустив понад десять проектів і брендів в Україні, США, ЄС та Ізраїлі, а очолювані ним компанії отримали чимало міжнародних нагород.
Модератор: Ярослав Степаненко, Product Marketing Manager MacPaw.
Кому бути обов’язково?
Маркетологам, продакт-менеджерам, підприємцям.
Організатори: UNIT.City & Growth Marketing Stage.