Чи досяг ваш SaaS-продукт межі середньої контрактної вартості? Чи готові ви перейти на більш високий рівень обслуговування, щоб залучити корпоративних клієнтів та отримати більш високі чеки?
В умовах зростаючої конкуренції на ринку SaaS — для багатьох стартапів важливо якомога раніше перемістити своїх клієнтів на більш високий рівень обслуговування та націлити їх на корпоративних клієнтів.
З нашими експертами ми обговоримо:
Спікери:
Модератор: Макс Печерський, CEO PromoRepublic, SaaStock Local City leader
Що таке SaaStock?
SaaStock називають «Діснейлендом для SaaS-компаній» та «кращою SaaS-конференцією в Європі». SaaStock об’єднує співтовариство лідерів SaaS-компаній по всьому світу. Це місце, де можна знайти нових клієнтів та зустріти вже існуючих. Флагманський подія в Європі приваблює більше чотирьох тисяч людей. У 2019 SaaStock також запускає серію конференцій в США, Азії, Латинській Америці та Океанії.
Що таке SaaStock Local?
Це глобальна ініціатива, яка допомагає місцевим SaaS-лідерам створювати й розвивати свою власну екосистему. SaaStock надає платформу, яка дозволяє незалежним організаторам проводити регулярні, гранично сфокусовані заходи із брендингом та підтримкою від SaaStock. Місія — створити найбільшу SaaS-спільноту в світі.