Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Customer Engagement and Retention for B2C & SaaS

21.11.2018 @ 19:00 - 21:00

₴350

Бізнеси втрачають $1.6 млрд/рік глобально, коли клієнти від них відвертаються. Отримання нового клієнта коштує вп’ятеро дорожче, ніж утримання наявних. А ймовірність здійснення покупки лояльним клієнтом становить 60%, у той час, як шанс, що відвідувач сайту заплатить, — 20%.

Як заохотити користувачів взаємодіяти з вашою компанією та споживати послуги частіше? Як підвищити лояльність клієнтів до вашого продукту та бренду? Про Customer Engagement and Retention for B2C and SaaS companies — поговоримо?

Дізнаємося:

Мультиканальні retention-кампанії (e-mail, push, sms).

Як правильно налаштувати процес, яка команда і процеси для цього потрібні.

Сегментація: принципи та інструменти.

Messaging: як відрізнити хороше повідомлення від поганого.

Реактивація або як повернути прихильність клієнтів.

Cпікери:

Paul Levchuk, Head of Growth Учим английский с Preply.com

Dmitry Spuntik, CEO & Founder eSputnik.com — Система Автоматизации Маркетинга

Dima Grebennikov, Product Marketing Manager Crello/Depositphotos

Модератор: Valeriy Grabko, COO PromoRepublic

План зустрічі:

Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.

Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.

Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.

Організатори UNIT.City та PromoRepublic.

Details

Date:
21.11.2018
Time:
19:00 - 21:00
Cost:
₴350
Event Category:
Event Tags:
Website:
https://2event.com/uk/events/1563572

Venue

UNIT.City
вул. Дорогожицька,3
Киев, 03150 Украина
+ Google Map
View Venue Website