Бізнеси втрачають $1.6 млрд/рік глобально, коли клієнти від них відвертаються. Отримання нового клієнта коштує вп’ятеро дорожче, ніж утримання наявних. А ймовірність здійснення покупки лояльним клієнтом становить 60%, у той час, як шанс, що відвідувач сайту заплатить, — 20%.
Як заохотити користувачів взаємодіяти з вашою компанією та споживати послуги частіше? Як підвищити лояльність клієнтів до вашого продукту та бренду? Про Customer Engagement and Retention for B2C and SaaS companies — поговоримо?
Дізнаємося:
Мультиканальні retention-кампанії (e-mail, push, sms).
Як правильно налаштувати процес, яка команда і процеси для цього потрібні.
Сегментація: принципи та інструменти.
Messaging: як відрізнити хороше повідомлення від поганого.
Реактивація або як повернути прихильність клієнтів.
Cпікери:
Paul Levchuk, Head of Growth Учим английский с Preply.com
Dmitry Spuntik, CEO & Founder eSputnik.com — Система Автоматизации Маркетинга
Dima Grebennikov, Product Marketing Manager Crello/Depositphotos
Модератор: Valeriy Grabko, COO PromoRepublic
План зустрічі:
Cases overview — 20-хвилинні прикладні доповіді запрошених спікерів, котрі поділяться досвідом, помилками та інсайтами.
Interactive session — переходимо від теорії до практики. Будьте готові презентувати власний челендж аудиторії та отримай фідбек від учасників дискусії. Спільними зусиллями ефективне рішення точно знайдеться.
Networking — спілкуємося та розширюємо коло знайомств серед колег по цеху.
Організатори UNIT.City та PromoRepublic.