Обличчям до клієнта
19.05.08Як зазначив керівник напряму CRM Microsoft у Центральній та Східній Європі Майкл Стімсон, загалом CRM – це стратегія на створення тривалих та прибуткових стосунків із замовниками через розуміння їхніх індивідуальних потреб. Основними рисами нового продукту є орієнтація на клієнтів та партнерів, можливість увійти в бізнес-процеси компаній. Крім того, CRM 4.0 забезпечує ефективну роботу як всередині організації, так і між зовнішніми компаніями. Головні зміни нового продукту, за словами М. Стімсона, стосуються можливостей більш ефективного використання CRM. Система має вищий за попередні версії ступінь гнучкості та інтегрованості. Ще одна властивість – висока масштабованість продукту, що дозволяє ефективно використовувати Microsoft Dynamics CRM 4.0 як у великому бізнесі, так і на невеликих та середніх підприємствах. Архітектура CRM 4.0 дозволяє кільком компаніям-клієнтам працювати на одному сервері. Система підтримує 25 мов і мультивалютність, має оновлений майстер звітів. У Microsoft Dynamics CRM 4.0 установлений механізм автоматизації бізнес-процесів на основі технології Microsoft Windows Workflow Foundation.
Оновленою є також система ліцензування Microsoft Dynamics CRM 4.0. Пропонуються три редакції. Базова – Professional – підтримує одну юридичну особу і необмежену кількість користувацьких ліцензій. Друга – Workgroup – підтримує одну юридичну особу і п’ять користувацьких ліцензій, що вже входять до складу серверу. Вона призначена для невеликих компаній. Третя редакція – Enterprise – підтримує кілька юридичних осіб і необмежену кількість користувачів. Цей варіант орієнтований на партнерів Microsoft, які планують надавати систему CRM в оренду.
Директор департаменту Microsoft Business Solutions «Майкрософт Україна» Костянтин Щербина представив ще один новий продукт – Microsoft Dynamics CRM Partner-Hosted. Це хостингове рішення, при якому додатки Microsoft Dynamics CRM розміщуються на обладнанні партнера, уповноваженого корпорацією. Користувачі звертаються до необхідного додатку через Інтернет або по локальній мережі. Це рішення може бути зручним для невеликих і середніх підприємств і для компаній із сезонним бізнесом.
Як повідомив президент компанії «Е-Консалтинг» Андрій Безгубенко, в Україні вже реалізовано 15 проектів Microsoft Dynamics CRM. За його словами, після впровадження CRM ефективність компанії зростає в п’ять разів. Одним із останніх проектів, який здійснив «Е-Консалтинг», став CRM для страхової компанії «Дженералі Гарант». Начальник управління ведення проектів компанії Ігор Курочка особливо наголосив на можливості ефективного швидкого реагування на запити клієнтів, що дуже важливо для страхового бізнесу.
Web-droid editor

вологість:
тиск:
вітер:

Mcdodo Magnetic Wireless Charger: хитка рівновага



Бездротова зарядка Mcdodo Magnetic Wireless Charger цікава тим що може забезпечити зарядку одразу трьох пристроїв від Apple – смартфона, годинника та навушників і при цьому вона досить компактна.

Бюджетні смартфони Samsung Galaxy A05 та A05s не мають модуля 5G, захисту від вологи та NFC
Android Qualcomm SamsungУ Samsung Galaxy A05s встановлена панель PLS LCD формату Full HD+. Екран має діагональ 6,7″. Він займає майже 83% лицьової частини та не підтримує підвищену частоту оновлення.
Смарт-годинник Xiaomi Watch 2 Pro має Snapdragon W5+ Gen 1, GNSS, NFC та сервіси Google
Xiaomi розумний годинникXiaomi Watch 2 Pro доступні у двох варіантах. Вартість звичайної версії становить €269. За підтримку LTE потрібно доплатити €60.